עמוד הבית | צור קשר תיקון מכונת קפה | תיקון מכונת אספרסו | טיפול למכונת אספרסו | רכישת קפה
 
 
לפרטים נוספים
שם:
טלפון:
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 

תיקון מכונת קפה

 

 תיקון למכונות קפה

 
 

מתלבטים אם לעבור משימוש בקומקום למכונת קפה? חוששים מקלקולים? את המכשיר הזה לא מומלץ לקנות בכל מקום! האם מומלץ לעבור להשתמש בו? כן! הדבר מייעל, מזרז ומדייק יותר את עשיית הקפה שלכם ומבטיח משקה טעים ברמה של מסעדות. היכן צריך לקנות את המכשיר, אם כן? 

רק בחנויות קפה המציעות את סל התמיכה המלא למכשיר

בחנויות אלו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים עבור הקפה שלכם: מכונה, קפסולות ושירות תיקונים מהיר ויעיל. המכונה אינה מגיבה? הברזים דולפים? האבקה של הקפסולות התייבשה בתוך המכשיר וחוסמת את תעבורת החומר? השאירו את זה למומחים! הם יבצעו תיקון מכונת קפה במיוחד בשבילכם תוך ווידוא שהמכשיר חזר לכשירות מלאה.

התמחות בתיקון כל סוגי התקלות

התקלות משתנות בהתאם לסוג המכונה שלרשותכם. ישנן מכונות שבכלל לא ניתן לפתוח, כי הן סגורות עם הברגות מלאות, בהן תידרש מעת לעת החלפת מסנן אבנית. במכונות שכן ניתנות לפתיחה ניקוי האבנית הוא באחריותו של הלקוח אלא אם כן נכתב אחרת ב- MANUAL של המכשיר. סוג נוסף של תקלה עשוי להיות סתימת בברזי ובצינורות המזיגה, אשר עשויות לנבוע מייבוש חומרי הקפה בתוך תאי האחסון הפנימיים. עוד סוג של תקלה עשוי להיות דליפה מאותם נתיבי מזיגה כלפי חוץ. בכל התקלות הללו מטפלת חברת קפה מקצועית המשווקת מכונות קפה. על מנת לזכות בשירות התיקונים חשוב לקנות את מכונות הקפה ממנה ולא מחנויות כלליות. החברה תבצע תיקונים רק במכונות שנקנו בה.

תדירות התיקונים הצפויה

במכונות קפה של חנויות קפה היא לא תהיה גבוהה כלל, וזאת בשונה ממכונות קפה שנקנו במקומות אחרים, להן החברה לא יכולה להיות ערבה. בחלק מהמכונות אין בכלל גישה לניקוי אבנית ופתיחת חסמים על ידי הלקוח, אלא רק על ידי טכנאי. טיפולים אלו יידרשו מעת לעת. מדובר בעיקר במכונות קפה אוטומטיות לחלוטין ללא קפסולות למפעלים גדולים. ברוב המכונות הביתיות – בעיות של סתימת צינורות, ייבוש או אבנית ניתנות לפתרון על ידי הלקוח על פי מקבץ ההוראות ב- MANUAL. בעיות של דליפה מתוך הצינור לרוב ייפתרו על ידי טכנאי. ברוב הבתים נרשמו מעט מאד מקרים בהם הדיירים היו זקוקים לטכנאי, אך כאשר מתעוררת בעיה הם מקבלים שירות זה ON DEMAND.