עמוד הבית | צור קשר תיקון מכונת קפה | תיקון מכונת אספרסו | טיפול למכונת אספרסו | רכישת קפה
 
 
לפרטים נוספים
שם:
טלפון:
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 

תיקון מכונת אספרסו

 

 תיקון למכונות קפה

 
 

לעבור לשתות אספרסו של מסעדות בבית או להישאר עם קומקום הקפה החשמלי? את השאלה הזו שואל כמעט כל דייר שניזון מקפה מדי בוקר או ערב. המכונה מאד נוחה לשימוש, יעילה, קומפקטית לרוב (למעט דגמים המיועדים למוסדות גדולים) ומדויקת מאד בפעולתה. הקפה שנמזג ממנה פשוט טעים לשתייה ברמות שקשה לתאר במילים. יחד עם זאת, ישנו חשש מהותי מכך שהמכונה תתקלקל והחברה לא תתקן. מה צריך לעשות על מנת שזה לא יקרה? מה נדרש מכם לעשות על מנת להבטיח מכונה עם ביטחון תיקונים מלא בכל עת שתזדקקו לכך?

מכונות אספרסו קונים אך ורק בחנויות אספרסו

בשגרת המסחר השוטפת שלכם אתם צפויים להיתקל בלא מעט הצעות לעבור למכונת אספרסו: בחנויות הנוחות ובמרכולים, במכרז של המדינה ובהגרלות פרטיות. אל תתפתו! כשהמכונות הללו יהיו תקולות לא בטוח שיהיה מי שיעזור לכם. אבל אם קניתם את המכונות בחנויות שתחום התמחותן הוא אספרסו וקפה, אתם זוכים למענה תיקונים מלא. תיקון מכונת אספרסו הוא רק נדבך קטן מסך ההטבות שתקבלו:

קפסולות אספרסו ON DEMAND במחיר מיוחד,

תמיכה טכנית טלפונית,

הדרכות,

מצגות אינטרנטיות על פעולות המכונה,

MANUAL בגרסה אלקטרונית או כתובה לבחירתכם,

ועוד המון הטבות השמורות אך ורק ללקוחות חנות אספרסו.

קניתם בחנות אספרסו והתקלקלה המכונה? הטכנאי בדרך אליכם!

הוא יבצע תיקון מכונת אספרסו מלא, כולל איתור תקלות אשר לא דווחו על ידיכם כלקוחות. שירות התיקונים יכלול את בדיקת המסננים ונוריות הטיהור, מעבר על תאי אחסון אבקות הקפה וניקיונם, הסרת אבנית, וביצוע פעולות נוספות. במידה ויתברר כי עבודות התיקון הללו הן באחריות הלקוח והוא לא יודע כיצד מבצעים אותן, תינתן הדרכה בטלפון, באינטרנט או ישירות בחנות.

אין תקלה שלא ניתן לתקן

בעבר, עבדה החברה מול לקוחות אשר מכונת האספרסו שלהם הייתה בהשבתה תקופה ארוכה ונדמה היה כי יש להחליפהּ. כשאתם עובדים מול חנות אספרסו אתם מבטיחים לעצמכם מכונה תקינה לכל אורך תקופת האחריות. בנוסף, אתם תקבלו עדכונים לסל-פון, לאמייל או דרך שיחות – על מבצעים חדשים, מכונות משודרגות בהנחה, ועוד. כשאתם לקוחות של חנות אספרסו יש לכם על מי לסמוך בכל הקשור למכונה: תיקון מכונת אספרסו, הדרכות ועדכונים.