עמוד הבית | צור קשר תיקון מכונת קפה | תיקון מכונת אספרסו | טיפול למכונת אספרסו | רכישת קפה
 
 
לפרטים נוספים
שם:
טלפון:
דוא"ל:
כתובת:
הערות:
 

טיפול למכונת אספרסו


 

 תיקון למכונות קפה

 
 

אם יש לכם מכונות אספרסו ולא הכל עובד כמו שצריך, ייתכן כי זה באחריותכם. עיינו ב- MANUAL ובדקו מהן התקלות שאתם צריכים לדאוג להסדירן. מכונות אספרסו רבות ניתנות לפתיחה מלאה עד המסננים, הנוריות ושאר אמצעי הטיהור והסינון. באותם חלקים ישנן פעולות ניקיון אשר חשוב לעשות. בכל מכונה פעולות אלה שונות אחת מהשנייה אז ריכזנו לכם את עיקרן. במידה ואינכם בטוחים אם אתם צריכים לעשות טיפול למכונת אספרסו ניתן לפנות לתמיכה של חנות אספרסו.

הסרת אבנית

הבעיה המרכזית עם כל מכונה שמחממת מים, ובפרט מכונת קפה או אספרסו הוא שהשילוב של מים עומדים בשינויי טמפרטורה מהירים מוביל להיווצרות אבנית קשיחה שצפויה לסתום את גולל המכונה אם לא מטפלים בזמן. יש לקרוא כיצד פותחים מכונת קפה על מנת להגיע למוקדי אחסון המים, לרוקן ולנקות את האבנית עם חומרי הניקוי הייעודיים לאותה מכונה. אין להשתמש בחומרי ניקוי אחרים.

ניקוי תאי החומרים

קפסולות, אבקות ופודים מצטברים בסופו של דבר לתא האחסון – ועם הזמן נדבקים לדפנותיו. תכונה זו עשויה לגרום לסתימת המכונה ולחוסר מקום באחסון אבקה בעתיד. כבר כשהבעיה מתחילה להיראות, והתאים נראים כשהם צבועים באבקות, יש לדאוג להסיר את המפגע. יש לעשות זאת רק בהתבסס על חומרי הניקוי אשר צוינו לשם פתרון הבעיה הזו במקבץ ההוראות של המכונה.

ניקוי עזרי סינון וטיהור

בעיה זו נוצרת כאשר המכונה דווקא תקינה אבל טעם הקפה מידרדר להיות טעם לוואי. במצב זה, כנראה שיש בעיה במסנן ובנורה. במידה וצוין ב- MANUAL שלכם שהניקיון וההחלפה שלהם על אחריותכם, יש לבדוק כיצד עושים זאת, כולל עלויות של מסננים ונורות. במידה ואין זה באחריותכם – יש לדווח לחברת טיפול למכונת אספרסו (החברה ממנה קניתם את המכונה) כאשר אתם חשים טעם לוואי ולקבל הנחיות ממנה כיצד לפתור זאת.

ניקוי חיצוני

משימה קלה יחסית אך מאד חשובה לשם שמירה על מראה חדש ונוצת למכונה ושמירה על הברזים החיצוניים מאבק וחומרים זרים. לרוב, מספיק ניגוב עם מטלית יבשה, אך ניתן להיעזר גם במטלית לחה לשם ניקוי המכשיר. לרוב, החלקים החיצוניים מורכבים מפלסטיק אשר קל ואינו מורכב לניקיון כמו חלקי הפנים של המכשיר.